Wednesday, February 18, 2009

TiTik NoKtaH..

Wednesday, February 18, 2009
salam....
hai kengkawan yang masih sudi baca blok Eden nei..tima kasih banyak2 ya..
tanpa anda sapalah saya..wakwkakwa..

-------------------------------------------------------------------
jom kita start storie nei...
kita ceta pasal c teda perasaan nei lah...
upanya dia memang teda perasaan lansung..so jawapannya HAMPA lah..
Begitulah bak kata pepatah
"MencintaI tak semestiNya MemilIki"
memang betul juga lah..ayat tue..ngam ngan saya..
tapi takper ar..janji saya masih boleh terima kan..tak lah jauh sangat saya kecewa kan..aalala
3 tahun jer minat dia..pastue baru berubah kan..bukan Nasip opsss salah..
"NaseP BadaN"....

Mayber Pasnei c Teda Perasaan Hanya TinGgal Kenangan..
masih jauh lagi perjalanan ini yang harus aku tempuhi..kang..kang..

-------------------------------------------------------------

Takper ar..tue ceta sedey kan..kita lupakan lah..

nei sekadar gambar hiasan semata-mata..
wakwakwkakwa..

Love,PeacE and ResPect

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates