Tuesday, February 24, 2009

KiSaH HidUp GuA.........

Tuesday, February 24, 2009
salam................................
hai kengkawan ...dan lama saya tak ceta pasal hati dan perasaan kan...
hari nei nak ceta pasal bekas Ex-GF saya lah...
tak jadi lah plka...cam ndak best jak nak Ngungkit keS lamA..nanti Kang jadi ndak best lagie..
kita cita pasal c Teda PerasaaN ler..ok..

C teDa Perasaan..
nei Budak pelik bha..dalam pemikiran aku dah lama cakap ndak mau layan lah udah budak nei..tapi kalo aku wat cam tue macam aku kalah plak..kalo daia cakap tolak cinta aku takper lah kan..at least kami boleh jadi kawan...
tapi kadang2 aku macma sakit hati juak lah..kenapa boleh jadi cam tue kan..dah lama aku usaha teda2 juak nei hasilnya..<<<>>>

so ada satu hari tue aku dah padam dah nO c Teda Perasaan nei..nanti kalo ada mesti aku kan meseJ dia kan..so aku padam lah..bagi mengelak diri Konon ....tapi tangan gatall juga..pi juga YM ngan Dia..Ndak Serik Bha..wkakwakkwa..

yelah ndak baek juga kita memutuskan pertaliann kan..
mana tau dia mau kwan ngan aku Ikhlas plak Tue..aku plak YanG ndak Ikhlas..mentang2 lah dia tolak cintaku..trus plak aku tolak ketepi..jahatkan kalo cam tue..huhuhuh..

so semalam..MALAM"...first time c teda Perasaan MSG tue..aku terlupa plak..yang petang tue aku ada ajak dia makan berger..so aku wat deK jer ar..tau lah dia tue mana lah mau kuar makan ngan aku udah..so aku pun wat2 lupa lah..so datang lah mSg.."BERGER PENIPU"...
dia msg cam tue ar..aku ketawa ar..yakan..lupa plak..

so pastue aku msg ar guna HP member..Kedit abis date Bos....so balas dalam 2 msg pastue aku dah tak balas pun..malu kita HP member..so paham2 jak ar..

so skunk nei ada udah balik lah no c teda PerasaaNNnn..
Jodoh KaMI Kot..<<
apa2pun..best kawna ngan dia..ndak burink..i like It..

nanti aku ceta lagi ya........................
...................................................................................................................................

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates