Saturday, February 14, 2009

My SaD StoriE

Saturday, February 14, 2009
salam..kengkawan...
hari ini penat sangat2..dah lah semalam melayan DraGon Ball..pastue tengok plak Drama JapaneSe..from MY SOJU.COM..penat gak ar..

tapi hari nei best sangat2..bab saya dapat kuar makan ngan C teda Perasaan Lagie..dia mau juga lah kuar ngan saya lagie..tapi kitaorang makan Lunch jam 2 petang udah...

.....................................................................................................................................................
tepat jam 1.45 saya mandi lagie..yelar nak kuar date kan katakan...habis saya nengok drama Japanese tue "My LiTTle Chef" saya terus mandi ,pakai baju,pakai Minyak wanGi Juak Tue..enTah Kenapa..??pelik plak rsanya..

tepat Jam 2 saya udah tunggu kat KedaI Makan..Tapi diA tak datang lagoi pun..pastue saya mSg ler..dia kat mana..dia cakap makan dulu lar...tapi takper ar saya "hati saya cakap" mayber dia ada kerja kot..saya tunggu ar sampai Jam 2.25 dia baru sampai...

sampai jer..ada lah juak kawan saya kat kedai makan tue...jadinya saya malu lah plak terus pi jumpa dia...sebab:
1.saya takut dia malu lunch ngan dia..
2. saya malu Lunch ngan dia..

bodohkan..dah lah dah wat temujanji pastue malu lah plak nak makan sama2..pastue kita owang borak lah sama2..then saya nampak dia memang lawa lah masa tue,..dengan baju warna Pink,sElipar PutiH tue (Menyerlah) tudung entah warna apa (Bodo Warna Bha)....

abes tue saya ajak dia makan ler..dia cakap g dulu ar..apalagi say pergi lah beli makanan dulu..
abes jak beli saya terus duduk ditempat laen plak..so saya makankat tempat laen..dia makan kat tempat laen..PELIK...

ntah lah lah...kalo ngan dia kenapa saya haarus malu nak sama2..tapi kalo dalam Alam Maya plak..kita ok jak..perasaan malu tetap ada ngan dia..kalo ngan budak lane..saya nei jenis Hua2 bha nei..
..............................................................................................................................

so kesimpulanya..
kita dah 2 kali kluar lunch tapi dua2 pun hampeh..takder yang perfect dan dapat makan sama2..
mayber kita takder jodoh kot..Just a Friend jak Lah tue kan..

HamPeh....

------------------------------------------------------------------------------
Love,PeAce and ResPect..

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates