Tuesday, February 10, 2009

Dulu,Kini DaN SeLaMaNyA

Tuesday, February 10, 2009
salam...
hai kengkawan..apa khabar thankzs kepada sesipa yang masih sudi lagi membca blok saya kepada New Visitors,Cha dan sebagainya...hari nei saya bangun awal walaupun semalam saya tido lewat...Sebenarnya semalam tanggal 10/02/2009 adalah HArijadi bekas Ex-GF saya.....

semalam saya tak wish pun Hepi Birthday ngan dia..
entahlah mengapa saya rasa saya masih lagi marah kot ngan dia walupun hakikatnya saya dah maafkan dia...
semalam ada adalah berapa times dia call saya tapi saya tak pernah angkat dan malam tue dalm jam 11.45 dia call pastue saya angkat ar...ntah saya rasa dia mcam wat dono jak dan rasa dia tak bersalah lansung...Geram dan sakit hati ar..walaupun hakikatnya saya masih lagi cakap saya dah ada couple tapi masih lagi sakit dan geram...

kekadang saya masih tak tahu mengapa saya harus geram ngan dia...??
dia call mak bapak saya lagi...dan wat seolah2 teda apa yang berlaku....kadng2 geram juak dia masih wat cam tue...kenapa masih nak ganggu parents saya dan wat parents saya menaruh harapan kembali...

.........................................................................................................................
"erk lupa Plak"
okey saya cerita bekas GF saya dulu K..."
kami dah bercinta Hampir 5 tahun lamanya...lama juak lah...pastue dalam percintaan kami memang banyak juga lah kenangan yang dikongsikan bersama..entah camana nak buang semuanya..masa kami bercinta saya rasa fair juga lah bab kadang2 saya ada juga kaco pompuan laen ..dia pun sama gak..cuma paham2 jak ar..
"mungkin BodoH saya kot terllau percaya yang dia takkan tinggalkan saya ..hehhehe..
saya terlalu percayakan dia walaupun hakikatnya saya selalu juga marah lah sbb dia selalu call saya walaupun saya dalam keadaan sibuk...kadang2 kalo dia call saya,saya akan rasa marah jak..tapi pas dia call saya macam mau cakap menda yang baek2 plak...so memang tak Paham lah..dan kamu memang takkan paham lah...
...........................................................................................................................................

dipendekkan cerita...
pastue masa raya tue kami putus juga akhirnya..sebabnya ada owang ketiga yang sya rasa memang baek,encem juga lah...stabil dari segi Ekonomi..dia dah bertemu jodoh yang sebenarnya..saya kenal juga ngan laki tue..tapi tak tau ar..manusia memang camtue kot...saya pun camtue juga..mungkin ini balsan dari perbuatan saya yang lalu ker..ok gak Allah tunjukkan kepada saya ketika sya masih lagi di Dunia ini....so dia pun bercinta udah lah ngan lelaki tue sampai skunk............

...........................................................................................................................


ok masuk balik ceta tadei...
saya tak tau apa sebenarnya dia mahu dan apa sebenarnya dia mahu...saya memang tak mampu tuk membahagiakan dia saya manusia yang banyak kekurangan dan kelemahan..apa yang saya ada cumalah berbekalkan semangat dan keyakinan jak...

saya cuba tuk melupakannya...tapi pagie nei saya bangun jak..dah sakit hati..nyah kenapa...!!
pastue siap mimipi lagi yang c New Visitors tue adalah Dia..wakwkawka..

malam tue juga saya msg ngan c Teda perasaan...dan kami putuskan tuk bersahabat jak..
tapi pleik juga sahabat yang tak boleh kuar bersama...
rasa2 bolehkan Wanita dan Lelaki bersahaba baek...??
terlalu baek..??


BolehKAh......??

"Hepi Birthday to Bekas GF saya lah...mudah2an dia di panjangkan umur dan di murahkan rezkie....amin"


LovE,PeAce & ResPect.....

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates