Monday, February 9, 2009

PerSAaN Ku Lagie..

Monday, February 9, 2009
salam....
sambung balik ceta ngan teda perasaan..dia nei memang teda perasaan lansung...
tapi yang bestnya ada masa kes hari tue..aku udah ngajak dia nei hari2 nak kuar makan..tak pernah dia nak kuar makan..Penat udah ajak dia makan..dia jak yang kenyang aku jak yang kelaparan...

hari Tue dia dah mau dah kuar makan ngan aku...Punyalah gembira.."mcam dia Hilang Ingatan plak" huhuh. first time tue nak kuar makan ngan aku..sapa yang tak gumbira...so nak ceta lah nei..

so hari tue dah janji ar nak kuar lunch lah nei..dah jam 10.45..kami msg lagie..huhuh..rancak nei nak msg..bab jam 12.30 nak kuar lunch..dalam msg tue siap tanya??

1..nak pakai baju apa..???
2..ko pakai tudung apa..??
3..nak makan apa..??
4..macm2 lah..!!

mcam nak gi dinner kat hotel jak..padahal lunch d CFC jak..lucu plak..!!wkawkakwak...

then pastue..dia ada msg ngan saya...
"Kalo tak jadi Lunch hari ini boleh tak..????

so apa lagi..aku cakap tue Hak awak..Hehehehe..

pastue aku tido2 lah dn layan tenet..sampai jam 12.50..berbunyi plak HP aku..Msg masuk tue..
nengok2 jer msg c "Teda Perasaan"..
"Ko kat mana ,dah turun ker....???"

adeiii.ngatkan dah tak jadi..upanya jadi..sbb saya salah tafsir ngan Msgnya..

So kesimpulannya memang takder Jodoh Ar..Hari tue memang ugi ar..tue jer masa dia nak kuar ngan aku..pastue memang sakit juak lah...upanya tak jadi juga........

Dia memang teda perasaan lah..susah lah..tapi ndak pha lah...best gak main dalam permainan nei..dia memang susah ar...teda perasaannnnnn.....

nanti sambung lagi k...

------Love,PeaCe & rest-----

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates