Monday, February 9, 2009

AlKisaH SeBuaH CeRiTa..

Monday, February 9, 2009
salam...
hai kengkawan..hari nei nak ceta pasal kehidupan Ancoi pas putus Cinta..wkawkakwka
seram gak ngan ceta nei..hehehehe..apa leh wat..masa dulu2 saya nei "acTinG Ckit"..
so awek saya lari ar..."YaKiN jak Ar...

Hari Nei kehiduPan saya dah kembali mcam dulu..takder lagi frust ler ngan yang lama..
skunk macm nak cari baru plak..so nak ceta yang baru kah nei..???

.....wkakwkawkakwkawkakwkakwkakwakwkakakwkakwa....

sambung ceta k..Budak yang saya Minat nei dah lama dah..dah masuk 3 tahun pun saya minat kat dier..ala minat besa jak..mcma korang juak,saya pun sama juak lah...ada hati dan perasaaannnn....
tapi masa couple dulu takder plak nak pi USha dia ..Ckit2 jak..
tapi budak nei pelik ckit..ndak lah..Gila Kalik..ada juga lah..
ada mcam *%$#@.....

ntah tak paham juga ngan budak nei..tapi best kalo msg gan dier..sebab dia jenis yang cakap lepas jer..mcma takder perasaaan lah..tapi takper ar..saya suka macma tue..bab saya pun takut juga kalo dia cakap OK..ntah pastue mesti tak mcam skunk nei..
skunk nei boleh cakap sebarangan jer..dia tak marah sebab bukannya ada apa2 pun..
tapi takut juga pas dah bercinta suma tue berubah..so tak mau lah juga jadi cam tue..so kira okey lah kami skunk nei..kawaN Kapal Juak Lah..

satu menda yang dia Ubah aku nei..cara hidup tau..Bab budak nei mcam "Keluang Girl"..
so kalo nak msg ngan dia kenalah tunggu jam 12 t/malam..
so skunk nei saya memang dah tak tido jam 8 malam lagii..skunk nei mesti tido dalam jam 6 pagi cam tue..kira dah terbalik ar..apa leh wat..budak tue cuma Hidup masa t/malam jak..

panjang plak story saya nei..kalo yang tau tue wat2 tak tau k..
sebab saya suka keadaan cam nei..tak lah memeningkan kepala macm yang dulu2 tue..skunk saya rasa cam Bebas jak..takder lagi di belenggu apa2..walaupun hakikatnya...

SAKIT Bha Tue..
Tapi Yakin jak ar..
mayber suatu masa dan ketika apa yang kita hajati akan terlaksana juga..
harap2 lah..

nanti kita sambung lagie K..ceta nei..

-----love ,Peace & Respect----

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates