Sunday, February 22, 2009

SoWie KeNGkAwAn...

Sunday, February 22, 2009
KaWaN KaPaL SeLaMaNya..



salam..
sowie lah kepada kawan2 yang mengikuti perkembangan Blok saya nei..takder stowie kan...hari nei saya nak stowie ar..ok..;;;<>..

------------------------------------------------------------------------

aku indu ngan kawan2 aku yang dulu..
first aku ceta pasal Pem K..

PEM...
kawan aku yang berisi..dan selalu jadi bantal peluk aku ar..(JaNgan SaLAh AnGGaP K) dia nie kwan aku ntah apa2 jak..tapi dia juga yang paling paham aku ar..sayang aku ngan dia nei.. nasip jak ndak kami terBEr Cinta..kalo ndak Romantik kami nei..wakwkak..<<<>> dia nei yang paling paham aku ar..tapi ndak suma dia tau ar..nasep baek dia udah tau udah..so ndak lah aku rasa bersalah ngan dia.. comel udah dia nei skunkk..boleh2 lah..wakwkakwa..
--------------------------------------------------------------------------
SKunK C Umai

UMAI..
dia nei sorang yang Gila2 ckit..kadang2 matang,kadang2 mcam budak2 jak.. dia suka nangis..dan suka wat lawak lah..aku indu ngan lawak dia neii..ada2 jak dia mau wat asalkan kami ketawa...Indu ar ngan dia.. harap2 dia cepat matang..dan saya rsa dia nei yang duluan kawin antara kami suma....wakwkakwa..
----------------------------------------------------------------------------
SKunK C SYA ..

SYA..
dia nei lawa gak..lawa lagie adik dia ar..comel siot..macm2 lah..wkakwa.. tapi dia nei ntah pi mana udah..owang msg bukan dia pandai msg..wat bODO jer.. dah lah dia yang sllau nangis masa kami berpisah..skunk ntah pi mana udah.. tapi still sayang dia ar..

-------------------------------------------------------------------------------
SkuNk C ALin Ar..

ALIN..
yang nei lagie best..dia nei kan ada tahi LALAt..lawa tau..sebut jer pasal menda tue..dia akan marah dan takkan layan sapa2 pun sampai bila2..kecuali aku jak ar..bab aku dia sayang..
kalo aku tegur menda tue dia cuma marah sekejap jak ngan aku...dia sayang koT.. dia lah wanita pertama Meragut kesuciAan Ku<<<>> tapi dia nei pun sengal juak kadang2..cuma best ar..KAmpung.... suka sangat pakai selipar macam NeneK aku Pakai..

-------------------------------------------------------------------------
SkuNK C SarIp

SARIP..
Skunk Nei dia tengah Extend..so temankan dia ar sampai habis.... dia nei suka gaduh juga..tapi dulu alim..ntah berubah udah...kena kejutan budaya kot.. kira dia nei ntah macam mana nak explain..boleh lah..boleh di bawa bertumbuk...suka sangat nak bergaduh kan..
-----------------------------------------------------------------------------------------------

SkuNk C BahaR..

BaHAr..
kawan aku nei kesian..sama juak macam c sarip..dulu Alim..skunk dah terbalik.. dia best lah penyayang owangnya..suka ambil berat sal kawan2..dia menangis tue masa aku tinggalkan dia..sayang nagnC Bahar nei.... dia jadi geng kami dan mula jadi kilik2 masa tahun 3..ada2 jak dia mau ikut..ciann dia dah ndak alim..tapi still baek lah..

------------------------------------------------
SkuNK C OCie..

OCIE..
nei adik ku neii.senteng2 juga..kalo bercakap kuat orr..
skunk dia bek udah..ndak udah mau bercakap kuat2..besalah manusia akan berubah kalo dapat jodoh yang abek kan..
pembising nei..tapi still best ar..
---------------------------------------------------------------------------------
SkuNk Aku Plak...

ANCoI..

aku sowang yang peramah.. HappY Go Lucky.. Suka PendaM PerasaaN.. GEloJoh dan SuKa Panik.. yang Lean2 tue Lu pikir lah Sendiri..

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates