Thursday, February 26, 2009

C TeDA PerAsaaN..

Thursday, February 26, 2009
salam..
kengkwan yang sudi baca Blok saya nei..
hari nei nak kongsi ceta c teda perasaan boleh tak..

-----------------------------------------------

hari nie kami g makan sama2..hehehe..
kira okey juak lahh..hari nie aku ndak udah malu2 cam besa..
aku udah beranikan diri ...
okey juak lah..kami makan jam 2.45 udah..lambatkan..
mayber dia target time teda owang kot..wakwakkwa..
"mana2 Lah"

aku makan.....
"Nasi LemaK + Ayam GoReng + TeMpe"
dia plak makan "Coto Makassar"
---------------------------------------------------------------------------

masa makan nei...
ada plak kejadian yang lucu berlaku...
time2 aku makan ayam tue..tiba2 terpelanting plak ayamku jatuh dari piring..
so aku diam2 jak ar.."malu Siot"
c Teda Perasaan Cakap" dah terlalu lapar kah...
malunyer aku..walaupun aku wat dek jak..
pastue aku ketawa besar ar..bab ayam jatuh pastue malunya lah..
mau control Macho lah konon tue..ndak menjadi prenzs....
abes jak makan..kami storie2 lagi sampai jam 4.30..kira best gak ar..
memang comel jugak lah dia..
wkakwkakakkakkwkakwkakwkakw.........
-------------------------------------------------------------------------------

pastue kami pun balik lah..masa balik tue..
lagi lah pelik..ada plak kami berjalan ala2 perbarisan nei..
aku di depan dia di belakang..
nak bercakap pun susah.."CinTa IsLamiC " kot..
ataupun aku nei getek suka tengok Menda laen..
tue yang dia takut...wkawkakwkakwka

mana2 lah..teda pun sampai tahap cam tue...

hari nei memang gembira lah...
'heppy for hari nei jak"
harap2 kegembiraan sentiasa bersamaku..amin..

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates