Tuesday, February 17, 2009

HaRi Ini...

Tuesday, February 17, 2009
salam..
hari ini..entah macm tak wat apa2 jer..asik layan movie jak..layan DraGon BaLL..and Layan Drama Japanese "StanD Up"......

Hari Ini mesej SekeJap Jak Ngan C"Teda Perasaan"..alalalala..
minta kirim beli Magie jak..wkakwa..saja jak tue..Magie Kat Umah banyak lahie..baru jak kan beli semalam..tapi ini teknik jak...minta dia belikan magie..pastue dia mesti pas kat aku juak kan..

so boleh jumpa lah...wakwkawkakka.."Teknik Jak"

------------------------------------------------------------------------------------

habis menonton hari ini..petang G main Futsal..
main futsal best gak..tapi Tiba2 kawan saya Syarif Bad Mood Plak..dia nak pukul plak budak Tahun 1 tue..cian budak tue..tapi bagi settle jak ar..
"cakap kat dia budak tue budak terengganu...Sultan Mizan Tue punya anak Buah..
kena halau kang nanti kita dari Malaysia.."Sejuk CKit Hatinya"...

habes jak main Bola..syarif pergi lagi jumpa ngan budak2 tawau yang mau bergaduh semalam ngan "Buddy"..tue tunjukkan kekuatan Bradzs lah konon tue..
tapi aku tak ikut..aku berehat kat umah jak..sambil baca buku..
buku Sistem KewanGan Islam..
mcma dah lama plak tinggalkan Buku..takut Lupa jak..so refresH balik la..

Alhamdulillah..ok lah..masih boleh ingat ar..

Burink nyer Ari Nei...

Thankzs ya yang Sudi masuk kat Blok aku yang Sandik nei..
kalo nak bagi komen bagi jak kat Chat tue..bukan kedekut..ndak tau cam mana nak bagi komen kat bawah tue..bab yang nei guna HTML..penat tue..

Love,PeaCe & ResPect..

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates