Thursday, February 5, 2009

HaRi Penat Kue...

Thursday, February 5, 2009
salam.......
nak cerita jak ar..ari nei aku tak wat apa2 pun..tido jer..mcam penat jer seluruh badan..
tiba-tiba cam indu jer ngan kuarga..
ngat plak ngan adik aku yang sowang tue...


Gambar Adik kue..


comelnyer adik aku nei..wkakwakwa..cam nak cubit jer..
masa keciik2 nei gambar dia..mcam tak caya jer nei adik aku..wkakwka...
skunk dah besar,umur dah 3 tahunn..tapi best..
Bab dia pandai 2 bahasa..kalo cakap ngan nenek aku..dia cakap bahaasa 'BAJAU"
kalo ngan parents aku cakap Bahasa Melayu..memang hebat ar..

dia selalu cakap..
"ops..alamak terlebey sudah"
afundi Nila.....

awkakwakwka..lucu tue..

nanti apa2 hal aku ceta lagi k..


-----LOve,PeacE & ReSPecT----

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates