Wednesday, April 1, 2009

MIMPI KU...PeLik Nei..

Wednesday, April 1, 2009
salam kengkawan...

nak ceta sal mimpi aku tadei pagie...mainan tido kot..

mimpi aku nei pelik....
bab mimpi aku mengandung tue...siap melahirkan lagie..
abes jak aku melahirkan tue...aku terlupa plak nak Azankan anak aku..

pastue aku wat lah seperti besa..pas aku azankan...
aku baca Al-Fatihah 3x dan sembur kat kepala dia..
pastue aku baca doa selamat lah dalam hati....

tiba2 ada nenek tue datang kat aku dan gtau lagi bagus kalo baco....
3 Kul..pastue sambung ngan surah yassin.....dia gtau aku lah,...
pelik juga lah...tapi aku iayakan jak..bab menda betul..
pastue dia cakap lagi..kalo tak paham dan tak hafal...anak mesti tulis pastue hafal...

then...tiba2 nampak anak aku tue siap boleh lari2 lagie tue..pelik kan...baru jak lahir udah boleh lari2...tapi anak pompuan ar...kira comel juga lah...tapi yang ndak bestnya masa aku melahirkan tue senang tapi keadaannya dalam keadaan hujan ribut..dan aku melahirkan di bawah khemah jak...

ntah apalah perihal dan maksud mimpi tue..saya yang tau gtau saya konon...
pelik ar ngan mimipi cam tue...

p/s...mainan tido kot...tapi owang cakap ada juga yang betul....

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates