Tuesday, March 31, 2009

My StoWie..

Tuesday, March 31, 2009
salam kengkawan..
macam nak cerita plak somting yang peribadi....

mesti korang pelik kan kenapa aku masih tak mau kerja..padahal kerja berlambak pun...takper ar..hanya owang2 yang paling dekat dan paling aku percaya jak yang tahu..so sapa yang tahu tue adalah dikalangan ownag yang paling aku percaya...mcam laen jak kan...<<
nak ceta nei sal..sahabat..apa tue sahabat..
bagi adik2 junior pasnei akan berpisah udah..takkan ada lagi apa2 pasnei..kegembiraan campus memang takkan berulang lagie...so gunakan masa tue sepenuhnya....

aku adalah owang yang tak terkecuali dengan perpisahan itu..dan aku juga lah diantara owang yang masih tak puas merasakan kehidupan kampus....masa dalam kampus rasa macam muda jak...tapi kalo dah kuar..Opss upanya aku dah dikira owang dewasa..tapi tak matang2 lagi pun..
aku masih indukan sahabat2 ku yang masih study..ciann dowang masuk sama2 gan aku tapi aku yang abes dulu..so tunggu dowang lah..lagi pun best apa hidup dalam kampus.....

disebabkan aku masih lagi tak puas ngan kehidupan kampus...so aku datang lagi lah...ala sekejap jak pun..aku kena korbankan masa selama 6 bulan jak...pastue teda udah kan..so apa salahnya korbankan 6 bulan tuk my frensz..pastue seterusnya for me and my family..kira berbaloi juak lah..cuma BODOH ckit lah..apa leh wat..dah aku jenis cam tue..nak awat camana lagi kan...

so pasnei adik2 junior gunalah masa tue sepenuhnya..wat menda yang tak dapat dilupakan..cuma jgn tido bersama lah..laki2 dan pompuan..bahaya..<<<<>>>>

apa2 pun Gud Luck for Final Exam To All MY Junior especially....Ocie,Hakita,Honey Dew,Izza,Jee,Lang and The BudDy Geng...

may AllAh BleSs U All..

4 comments:

Ochie~(^_^)v~ said...

salam.. terima kasih bang...
:)

samperotzs said...

dilayan bha kalo ko ocie...

~ Jee FauZia ~ said...

hehe...ada gak nm aku...thanx my sifoo...hehe...

samperotzs said...

yakah JEE...yakin jak lah kalo cam tue....

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates