Friday, March 13, 2009

SeLamaT HaRi JadI...

Friday, March 13, 2009
Kek HAriJaDi Aku..





Selamat Hari Jadi....4x
Panjang umurnya...3x
panjang Umurnya serta mulia..3x

Tiup Lilinnya....4x
Tiup lilinnya sekarang juga....
sekarang juga...3x

Potong Kuehnya....4x
Potong Kuehnya sekarang juga.....
sekarang juga...3x


best tue birthday saya...
actuall im really love my friends..dowang nei memang sporting dan best giler ar...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
2.30pm/12 march 2009




nei masa ngan encik samsul...
dia nak belanja awal..so g jelar..owang dah belanja makan kan..pizzza nie..
dia cakap sok dia takder masa..so datang sehari awal ler...
thanzks abang Shamzs..
----------------------------------------------------------------------------------------------

00.01am/ 13 march 2009

masa time birtday saya neii..
member2 dah pakat nak kenakan saya tue....malas lah nak layan dowang dah lah bagi air bucuk..uweaks..tak tahan ar...Mau muntah jak...

jadi apa lagi saya dah planning ar nak melarikan diri...
awal2 lagi saya dah sembunyi kat umah abang samsul...hehehhe..
jadi dowang tak dapat nak kenakan saya ar pada malam tue...
kiranya saya selamat ar dari air bucukk...

dowang mencari tue satu kampus laki...
hahahahaha..padan muka member aku..
malam tue tak jumpa ar...

----------------------------------------------------------------------------------------

9.50am/13 march 2009


pagi tue dah janji nagn c "teda PerasaaN"...
nak g sarapan..so dia macam terpaksa jer ar datang..dah hari jadi saya kan..
nak awat cam mana..terpaksa ar dia datang gak teman saya sarapan...

pagi tue dia minum horlick /saya plak minum milo pink + nasi lemak...
habes jer makan dia bagi bungkusan tue..hadiah ar..
ancoi dapat hadiah..
upanya dia bagi saya coklat Fero rocher"



Nei ar coklat yang dier bagi...

----------------------------------------------------------------------------------------

6.00Pm/13 march 2009



masa nei plak...masa ngan adik angkat aku plak..
dia nak blanja makan Pizza tue..so saya pun g ar..sambut birthday nag dowang ar....
Jai,GeE,IzzA dan Kak SitI.....

makan punya makan tue....
kita bagi ar kek kat meja seblah....
habes jer owang tue makan ...dia datang balik dan tanya sapa yang birthday...cakap ar saya...
then pastue dia bagi Bill lah..
bestnyerr..owang tue dah bayarkan Bill Kami..
so makan percuma ar..

then kakak kat seblah plak tue...
masa dia nak balik tue..
dia sempat lagi bagi Voucher Pizza dan KFC RM10 kat saya..
memang rezkie ar hari neii..


-----------------------------------------------------------------------------------------------
9.00Pm/13 march 2009


Din Kenakan Aku Nei


masa nei time ngan c DIn(BuLat) plak../
dia nak sambut birtday saya dia karaoke plak.....best tue..
kami sambut birthday kat KING's...

ARni,Noi,WeN,ResT,BulaT,NizaM dan Ancoi...
nei lah nama2 yang sambut bufday aku tue...dowang nei walaupun baru kenall..
dah sambut bufday aku tauu..hehehe..best gak ngan dowang neii..

c Bulat dah beli pu Kek dan KFC satu Bucket....
kira okey juak lah..best lah...kita kat karaoke selama 2 jam....
balik g kampus tepat jam 11.00 malam....

happppPPPy lah..

----------------------------------------------------------------------------------------

12.00Pm /13 march 2009

masa aku nak balik kat bilik tue..
member2 aku jahat..
dowang simbah aku nagn aku Bucuk tau..Bucuk nyer air tue..uweaks..
mau muntah bha aku...
ada patut dowang nak kenakan aku juak..
tak patut2....

apa2 pun im happy with my frenzs....
i love My freenzzss../
May ALLAH bless Me..
di murahkan Rezkie...
Semoga Sihat dan Ceria Selalu...
Cepat KaweN..lambat Nikah..wakwkak
sentiasa mendapat keredhaan ALLAH Swt..
diberikan HidayaH...
--------------------------------------------------------------------------------------
Miss U..hEhE..


Gambar Bakal iSteri AKu....
comel kan....

0 comments:

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates